Waarom krijg ik geen ophaalbonnen (P100) meer?

In samenspraak met de lokale overheden is besloten om vanaf 1 april 2019 geen ophaalbonnen of identificatieformulier meer achter te laten na het ophalen van kadavers. Op deze manier kunnen we jaarlijks bijna 1 miljoen vellen papier uitsparen en zetten we opnieuw een stap verder richting duurzaam ondernemen.

Als u een overzicht wenst van de opgehaalde kadavers, kunt u deze vinden onder de knop "Melding en Ophaalhistorie" nadat u bent ingelogd op melden.rendac.be

Waar kan ik mijn login en paswoord vinden?

Veel klanten hebben reeds een login en paswoord ontvangen per post, sommigen per e-mail. Als u deze gegevens nog niet ontvangen heeft, kan u deze steeds verkrijgen bij onze klantendienst. U stuurt hiervoor een mail naar klantendienst@rendac.com met vermelding van uw Rendac-klantennummer en/of volledige adresgegevens.

Voor meer info of vragen kan u steeds onze klantendienst contacteren via mail klantendienst@rendac.com of telefonisch op het nummer 053 640 234.